POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR ACHIZITIONATE PE LUCRURI-BUNE.RO
Exercitarera dreptului de retragere / retur produs
In confomitate cu OUG 34/2014, daca doriti sa returnati un produs, in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, o puteti face. In acest sens, va prezentam doua varianate prin care puteti initia acest demers.
Ne puteti informa privind decizia dumneavoastra de retur a produsului/produselor, inainte de expirarea termenul prevazut, prin intermediul unui email cu subiectul “retur produs .......................................” la adresa comenzi@lucruri-bune.ro, caz in care ne veti transmite completate date, conform acestei cereri de retur:
Către Adri Seven Stars srl,
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea urmatorului/ următoarelor produse (exemplificati produs/ produse) comandat/ comandate in data …./…./…… si primite la data …/…/….. cu factura nr. .................din data de …./…/…
Numele client: …………………………
Adresa client …………………………...
Doresc ca suma de restituit sa fie rambursata in contul ....................................................... deschis la Banca ................................................. (este necesar sa mentionati un cont bancar pentru rambursarea sumei in cauza. Nu se restutuie cash)
Semnătura client…………………………
Data …../…/…….
Dupa primirea mesajului dumneavostra va vom contacta privind desfasurarea acestui demers.
Varianta 2: > daca nu va este accesibila varianta 1 de cerere de retur, puteti completa formularul de retur pe care il regasiti la finalul acestei pagini.
Conditii de returnare:
Pentru a putea beneficia de returnare, trebuie sa:
returnati produsul in starea in care v-a fost furnizat/ a fost primit, (daca este posibil sa fie in ambalajul original, cu etichetele intacte) si documentele care l-au insotit, factura, instructiuni, certificat de garantie, manuale utilizare, CD instalare, huse protectie, fara parole setate, etc, fara a avea interventii in niciun fel asupra acestuia/ a produsului, inclusiv produsele primite cadou, ori alte materiale promotionale oferite;
sa asigurati o ambalare corespunzatoare a coletului, care sa asigure integritatea produselor returnate, inainte de a fi predat curierului, in vederea unui transport de retur in bune conditii, fara deteriorari; nu se admit produse ambalate in pungi de celofan, pungi menajere, etc.
returnati produsul cumparat in stare de functionare, nedeteriorat fiind, eventual sigilat, cat mai aprope de starea in care v-a fost livrat;
coletul se va returna prin intermediul unui serviciu de curier, obligatoriu cu optiunea de deschidere la livrare; nu sunt acceptate retururile produselor transmise prin servicii Posta Romana!
nu acceptăm retur de produse/ colete cu plata livrarii in sarcina noastra, in acest caz returul coletului va fi refuzat; Atentie, costul returului va fi suportat de catre client/ dumneavoastra;
nu se primesc retururi de produse neanunțate, acestea vor fi refuzate;
un produs care are un presupus defect, o functionare necorespunzatoare, inseamna ca aceasta a fost constatat deja in urma utilizarii sale, a fost probat, folosit, deci are ambalajul desfacut, sau are urme de utilizare, acesta, cel mai probabil, se va incadra la o situatie de defect produs/ de garantie, aceasta insemnind ca defectul trebuie confirmat de vanzator sau un atelier specializat, urmind a va fi comunicat daca produsul mai poate fi reparat sau nu.
Daca defectul va fi confirmat ca fiind o situatie de garantie si produsul nu mai poate fi reparat sau nu mai este in stoc, va vom returna suma achitata pe acesta, in functie de situatie.
Daca defectul nu face obiectul garantiei, dumneavoastra veti suporta costul remedierii defectului, precum si costul transportului prin curier al produsului, inapoi catre dumneavoastra.
Nu se pot returna produse care necesita key de activare sau de inregistrare pentru a functiona. Aceste produse se pot returna doar daca nu sunt activate, respectiv utilizate. Ca si exemplu, sunt dronele, telefoanele mobile, radio auto cu parole, etc,. Asigurati-va ca produsul nu a fost protejat de dumneavoastra prin parole setate si ca ati sters conturile definite pe acestea, astfel înct produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initială de software.
Daca ai achizitionat mai multe multe produse/ cantitati din acelasi produs, si soliciti returnarea intregii cantitati, te rugam sa te asiguri ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar dacă acestea sunt sigilate.
Nu se pot returna produsele consumabile care au ambaljul desfacut, desigilate, sau produsele de igiena personala, intima, intretinere corporala.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul de retur completat, dupa verificarea pachetului, in fata curierului, returul va fi refuzat.
Retineti:
Optiunea de returnare a coletului/produsului/ produselor achizitionate va apartine in totalitate, la fel si alegerea curierului prin care veti trimite coletul cu produsul returnat, asadar costul expeditiei de retur a produsului/ produselor returnate va va fi comunicat de catre curierul ales de dumneavoastra si va fi suportat in totalitate de catre dumneavoastra.
Pentru a trimite returulva rugam sa trimiteti coletul prin orice firma de curierat cu plata expeditor (adica costul de returnare prin curier intra in sarcina dumneavoastra).
Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii produsului se va face in contul bancar mentionat de dumneavoastra, in termen de 14 zile de la receptionarea returului.
Pentru aceasta, in cererea de retur, va rugam sa ne comunicati -obligatoriu - numarul de cont bancar pentru rambursarea contravalorii (conform varianta 1 sau 2 de retur)
Suma de restituit va fi rambursata integral, cu exceptia cazului cand produsul a fost instalat/ folosit si prezinta urme de instalare ori deteriorare, uzura sau manipulare, ori defecte rezultate din utilizarea neconforma a sa, ori ambalajul este deteriorat si produsul nu mai poate fi revandut in acel ambalaj. In acest caz se va retine o suma de reintregire a valorii produsului afectat, necesara pentru repararea sa, reambalarea sa, etc. Stim, nu este placut, ar produsul trebuie adus la conformitate si aceasta costa.
Aceasta suma va va fi comunicata dupa primirea returului si dupa efectuarea unei evaluari a acestuia/ acestora, si poate varia in functie de gradul de deteriorare al produsului/ produselor returnate, din pretul ce a fost platit de cumparator pe produs.
Pentru orice intrebari legate de dreptul de retur ne puteti contacta la numarul de telefon afisat in site.
Poti consulta aici OUG 34/2014
Actualizat 01/012022