Generalitati:
Toate produsele comercializate de catre Adri Seven Stars srl prin intermediul site-ului Lucruri-Bune.ro beneficiaza de garantie conform prevederilor legislatiei in vigoare.
Produsele comercializate sunt noi, in ambalajele originale. Certificatele de garantie, fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre noi. Termenul de garantie decurge de la momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat ca fiind defect in perioada de garantie, trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificatul de garantie. Acest centru service, autorizat de producator, va prelua intreaga responsabilitate in rezolvarea garantiei.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial daca este prevazut), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Termenul de solutionare a garantiei:
Solutionarea garantiei se face intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din momentul in care vânzătorul a fost informat de catre consumator cu privire la neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre vanzator si client, luanduse in considerare natura si complexitatea bunurilor, natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea reparatiei sau inlocuirii;
Aplicarea garantiei:
In perioada de garantie, produsele care s-au defectat in urma unor vicii de material sau de fabricatie se repara sau se inlocuiesc, dupa caz. Adri Seven Stars srl isi asuma demersul de, reparare si/sau inlocuire gratuita a produselor defecte.
Produsele care nu mai pot fi reparate vor fi inlocuite de catre Adri Seven Stars srl. In cazul in care produsul nu se mai comercializeaza, acesta poate fi inlocuit cu un alt produs similar, cu aplicarea diferentei de pret, daca este cazul, sau se va storna la cererea clientului. Costul transportului produsului catre Adri Seven Stars srl pentru o situatie de garantie va fi suportat de catre client. Returnarea produsului reparat,/ inlocuit va fi pe costul Adri Seven Stars srl.
Cauze pentru care garantia nu se aplica:
Nu fac obiectul garantiei produsele care se regasec in una sau mai multe din situatiile urmatoare, aceasta enumerare nefiind exhaustiva:
· prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, zgaraieturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc;
· au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
· sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
· asupra lor s-au efectuat setari si instalari incorecte;
· prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor;
· prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor;
· au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor, aceasta provocind un defect;
· prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS ori au BIOS parolat;
· in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate;
· nerespectarea de catre utilizator a conditiilor de manipulare, transport, depozitare, utilizare si intretinere prevazute de catre producator.
actualizat 07/01/2022